Projekt: Shop-in-shop L´Oréal Paris

 

Dodaný produkt: Nábytková sestava stánku

 

Místo: Tesco Letňany

 

Datum: 10.2014

 

Služba: Koncept, Návrh, Propojení retailu s marketingovými kampaněmi, PR a digital, Vizualizace a projektová dokumentace, Výrobní dokumentace, Koordinace výroby, Instalace, Staging obchodu a POP materiály, Grafika a tisky, Digital, Fotografické zpracování projektu

 

Oblast: Kosmetika

 

Klient: L´Oréal Paris Česká republika

 

 

Značka:

L´Oréal Paris je francouzská kosmetická značka, lídr na trhu s působností ve více než 120ti zemích celého světa. Podpis L’Oréalu Paris se rozvíjí kolem stejné filozofie: inovovat a nabízet největšímu počtu spotřebitelů nejvýkonnější produkty, za nejlepší cenu. Filozofie, která prochází výzkumem napříč laboratoří a přes vůli zpopularizovat profesionální expertízu. S trvalým výzkumem dokonalosti,

L’Oréal Paris buduje budoucnost krásy.

 

Zadání:

Značka L´Oréal Paris je distribuovaná skrz své partnery v obchodních řetězcích v rámci jejich prodejních stojanů, nebo na akčních nepermanentních stojanech. Klient získal nabídku postavit si na 24m2 vlastní stánek dle svého designu a konceptu (tzv. Shop-in-shop)

a účastnit se tak velkého refitu Tesco Letňany, který má za cíl změnit nakupování zákazníka v 21.století. Jelikož značka neměla jasně stanovené guidelines ani koncept, oslovila agenturu REXY, abychom projekt kompletně navrhli i zrealizovali.

 

Řešení:

Na začátku byla analýza prostoru a potřeb našeho klienta a jeho zákazníků. Dále jsme definovali hlavní cíl a tím je zážitek zákazníka na prodejní ploše. Navrhli jsme tedy prostor jak prodejně orientovaný (podle priorit prodeje), vizuálně atraktivní se silným brandingem,

ale především interaktivní (2x Ipady s aplikacemi pro výběr produktů, playtable s rozhodovacím stromem pro výběr barvy a testovacími vlásky pro výběr barvy, grafika, která na klienta „mluví“ a „vyzývá“ ho k akci, velká obrazovka se spoty a sluchátky pro poslech, fotorámeček s návody na aplikaci stylingových přípravků, workstation pro vyzkoušení všech produktů a možnost akcí a mnoho dalšího). Byl vytvořen prodejní prostor 21. století se stimulací klientových snů a přání - rafinované hřiště pro dámy.

 

Výsledek:

Díky našim znalostem a zkušenostem z kosmetického průmyslu i s celým procesem od konceptu po realizaci a také našemu nadšení

a neuvěřitelné podpoře ze strany klienta jsme byli schopni vytvořit zážitkový a interaktivní shop-in-shop L´Oréal Paris, navrhnout

a dodat za 1,5měsíce ke spokojenosti klienta, jeho obchodního partnera, ale především jeho nadšených zákazníků.

 

kreativní interiérová agentura

o rexy

fullservis

projekty

media

blog

kontakt

KONTAKT