Projekt: Shop-in-shop L´Oréal Paris
Dodaný produkt: Nábytková sestava stánku
Místo: Tesco Letňany
Datum: 10.2014
Služba: Koncept, Návrh, Propojení retailu s marketingovými kampaněmi, PR a digital, Vizualizace a projektová dokumentace, Výrobní dokumentace, Koordinace výroby, Instalace, Staging obchodu a POP materiály, Grafika a tisky, Digital, Fotografické zpracování projektu
Oblast: Kosmetika
Klient: L´Oréal Paris Česká republika
Značka:
L´Oréal Paris je francouzská kosmetická značka, lídr na trhu s působností ve více než 120ti zemích celého světa. Podpis L’Oréalu Paris se rozvíjí kolem stejné filozofie: inovovat a nabízet největšímu počtu spotřebitelů nejvýkonnější produkty, za nejlepší cenu. Filozofie, která prochází výzkumem napříč laboratoří a přes vůli zpopularizovat profesionální expertízu. S trvalým výzkumem dokonalosti,
L’Oréal Paris buduje budoucnost krásy.
Zadání:
Značka L´Oréal Paris je distribuovaná skrz své partnery v obchodních řetězcích v rámci jejich prodejních stojanů, nebo na akčních nepermanentních stojanech. Klient získal nabídku postavit si na 24m2 vlastní stánek dle svého designu a konceptu (tzv. Shop-in-shop)
a účastnit se tak velkého refitu Tesco Letňany, který má za cíl změnit nakupování zákazníka v 21.století. Jelikož značka neměla jasně stanovené guidelines ani koncept, oslovila agenturu REXY, abychom projekt kompletně navrhli i zrealizovali.
Řešení:
Na začátku byla analýza prostoru a potřeb našeho klienta a jeho zákazníků. Dále jsme definovali hlavní cíl a tím je zážitek zákazníka na prodejní ploše. Navrhli jsme tedy prostor jak prodejně orientovaný (podle priorit prodeje), vizuálně atraktivní se silným brandingem,
ale především interaktivní (2x Ipady s aplikacemi pro výběr produktů, playtable s rozhodovacím stromem pro výběr barvy a testovacími vlásky pro výběr barvy, grafika, která na klienta „mluví“ a „vyzývá“ ho k akci, velká obrazovka se spoty a sluchátky pro poslech, fotorámeček s návody na aplikaci stylingových přípravků, workstation pro vyzkoušení všech produktů a možnost akcí a mnoho dalšího). Byl vytvořen prodejní prostor 21. století se stimulací klientových snů a přání - rafinované hřiště pro dámy.
Výsledek:
Díky našim znalostem a zkušenostem z kosmetického průmyslu i s celým procesem od konceptu po realizaci a také našemu nadšení
a neuvěřitelné podpoře ze strany klienta jsme byli schopni vytvořit zážitkový a interaktivní shop-in-shop L´Oréal Paris, navrhnout
a dodat za 1,5měsíce ke spokojenosti klienta, jeho obchodního partnera, ale především jeho nadšených zákazníků.
5 - 7
<
>