Projekt: Beauty koutky
Dodaný produkt: Návrh nového konceptu prodeje Beauty produktů v prodejnách elektroniky Datart
Místo: Pilot- Datart Pankrác
Datum: 09.2014
Služba: Koncept, Návrh, Vypracování vizualizací
Oblast: Elektronika
Klient: Datart Česká republika
Značka:
DATART International je přední maloobchodní prodejce zaměřený na spotřební elektroniku. DATART International patří do silné mezinárodní obchodní skupiny DARTY GROUP. V prodejnách Datart i v internetovém obchodě najdou zákazníci široký sortiment spotřební elektroniky, zejména domácí spotřebiče, audio, video, PC a telekomunikační techniku včetně příslušenství.
Zadání: Klient by se rád odlišil od konkurence v potenciálně rostoucím segmentu Beauty-Digital. Datart chce novým způsobem prezentovat stávající i nové revoluční elektronické produkty pro ženy v oblasti beauty. Chce představit svým zákazníkům tyto produkty v reálném prostředí, dopřát jim nový zážitek z nakupování a motivovat k nákupu.
Řešení:
Společnost REXY využila svých znalostí z kosmetického i elektronického průmyslu a ve spolupráci se zkušeným partnerem vznikl jedinečný koncept prodeje elektro produktů pro beauty. Produkty jsou rozděleny do kategorií tak, aby se v nich klient mohl jednoduše orientovat. Všechno vystavené zboží je v zapnutém módu tak, aby si ho nakupující mohl vyzkoušet. Každá sekce má u sebe i privátní prostor pro možnost vyzkoušení produktu v reálném prostředí „jako doma“. Hlavním vizuálně atraktivním prvkem je zadní stěna, která má zákazníka již z dálky nalákat a představit mu propojení produktů z více kategorií (cross-selling).
Výsledek:
Celý nový koncept přesně odpovídá zadání klienta i potřebám jeho zákazníků a reflektuje nové nákupní chování 21.století. Emoce a elektronika patří k sobě.
1 - 2
<
>